Велосипед KTM X-STRADA MASTER рама L/57, бірюзовий (жовтогарячо-лайм), 2021 (тестовий)
177 375 ₴
159 638 ₴
- В наявності 1 од.
- Код: 21190117
- +380 (66) 804-89-98дзвінок
KTM X-Strada Master — це високоякісний гравійний велосипед, який дасть вам змогу кататися практично на будь-якій помірній місцевості з високою швидкістю. Чи то щоденний маршрут до офісу, чи то багатоденний тур по європі, X-Strada завжди буде на вашому боці, адже він має всі важливі переваги стійкого та легкого байка. У рамі досить широкий проміжок для встановлення широких покришок, а поєднання спортивного дизайну та функціональності роблять цей велосипед справді ефективним.
Рама X-Strada Master зроблена з карбону, легкого матеріалу, який чудово гасить дрібні вібрації від нерівних доріг, та ще й без втрати жорсткості, на відміну від алюмінієвих або титанових фреймів. Весь велосипед важить лише 8,7 кілограма, а це означає, що ви швидко заїжджатимете навіть на складні підйоми. Деякі велосипедисти вважають, що карбоновий байк — це пристрій на один раз і тільки для перегонів, але про одноразове використання такого типу байка в наші дні не може бути й мови. X-Strada з карбоволокна за своєю міцністю не поступається алюмінію. Топові спортсмени світу приходять першими на змаганнях якраз на такому класі велосипедах. Ригідна вилка X-Strada Gravel F8 також виготовлена з карбону з тих самих причин. З додаткових переваг рами варто зазначити можливість встановлення двох фляготримачів або будь-яких інструментів, призначених для кріплення на велосипед. Внутрішнє проведення кабелів і тросів допоможуть захистити систему трансмісії або гальмівні гідролінії від небажаних пошкоджень.
Велосипед обладнаний групсетом Shimano GRX RX810 з трансмісією на 11 швидкостей. Комплект був розроблений після всебічного дослідження та тестування, увібравши в себе побажання професійних райдерів з усього світу. GRX — це топові компоненти для турингових і гравійних байків, вони підійдуть як для швидкої їзди рівною трасою, так і для впевненого катання на перетятій місцевості. Комплектація велосипеда містить у собі задній перемикач серії GRX RX812, дуали RX810 STI, систему шатунів RX810-1 і дискові гідравлічні гальма з каліперами RX810. Касета ж взята із серії SLX M7000. Чи то їзда гравію, подорожі, перевезення вантажів (байкпакінг) чи циклокрос, серія здатна дати високий комфорт і чуйність будь-якому велосипедисту.
Перемикач GRX RX812 — це покращена версія серії RX від 2018-го року. Він працює плавно та забезпечує надійне перемикання навіть на складному рельєфі, де йде постійна тряска від нерівностей, а допомагає йому в цьому система стабілізації ланцюга Shadow RD Plus. Довгий важіль дає змогу працювати перемикачу із широкодіапазонною касетою, такою, як встановлена тут — SLX M7000. Касета сприяє швидкому та легкому переходу ланцюга завдяки скошеному профілю зубців Hyperglide.
Ергономічні ручки-дуали ST-RX810, завдяки зміщенню осі на 18 мм вгору, мають велике плече важеля гальма. Завдяки такому підходу, вигнутий вгору профіль забезпечує надійне верхнє захоплення, а отже, і високий контроль під час їзди пересіченою місцевістю. Самі ж гальма — гідравлічні, що, безсумнівно, є великою перевагою для велосипедистів, які люблять ґрунтові стежки. Завдяки дуалам гарантується гарна чутливість і модуляція, порівнянна з Ultegra, 105 і Tiagra серіями, що робить вас впевненішими під час агресивної їзди. За бажання, є можливість приєднання ще однієї пари гальмівних ручок для комфортного керування у верхньому хваті. Вони встановлюються на кермі поруч із виносом, завдяки чому вам не доведеться змінювати положення рук для скидання швидкості. Двопоршневі гальмівні каліпери повторюють дизайн стандартних шосейних моделей, але забезпечують ще потужніше гальмування, а радіатори Ice розсіюють надлишкове тепло на колодках, захищаючи гальма від перегрівання. Гальмівні ротори змонтовані на павуках, завдяки чому забезпечується не тільки ефективне охолодження, але й висока жорсткість.
Доповнює й без того гарну картину, високоякісний вилет від бренда зі світовою популярністю Mavic Allroad S. Легка та водночас міцна колісна пара дає змогу їхати плавно та швидко нерівними дорогами, гравію і навіть бруду. Ободи завширшки 22 мм заточені під універсальну безкамерну систему UST, яка дає змогу встановити безкамерні покришки завширшки від 28 до 64 мм, а її головна перевага — це робота з нижчим тиском, ніж у звичних безкамерок. Обід не вимагає використання фліпера, адже спиці встановлені так, що колесо просто не потребує отворів для них.
Втулки не вимагають попереднього регулювання підшипників (стягування з боків), що робить систему більш закритою й ізольованою від зовнішніх чинників. Взуті колеса в циклокросові покришки Continental Terra Speed ProTection. Покришки мають ідеальний баланс зачепа на всіх різновидах покриттів і неперевершений накат, завдяки зменшеній висоті шипшини. Технологія покришок ProTection говорить про те, що вона має тришаровий каркас і виготовлена з легендарного складу Black Chilli. В підсумку вона чудово протистоїть проколам за типом «зміїний укус», а також дає змогу переобладнати колеса під безкамерну їзду прямо з магазину.
Клас навантаження й застереження:
KTM X-Strada Master підходить для руху асфальтом, велосипедними доріжками, проселеним дорогами із твердим покриттям або гравійним насипом, а також пересіченою місцевістю з помірними підйомами та спусками. Пам'ятайте, стрибки не мають перевищувати висоту 15 см. Максимальне вагове навантаження на байк з урахуванням екіпірування не має перевищувати 108 кг.
Увага, утримуйтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до ламання обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
Рама |
X-Strada Карбон Canic Performance R-8976 |
Розмір рами | L |
Вилка |
X-Strada Gravel F8, Карбонова |
Тип вилки | Ригідна |
Вынос | KTM Team, Підйом: 8° |
Кермо |
KTM Team Road flare, Підіймання: 16° |
Грипси | KTM Обмотки |
Кермова колонка | KTM Team drop/in 1.1/8“-1.1/4“ road |
Кількість швидкостей |
11 скоростей (1x11) |
Перемикач задній |
Shimano GRX RX812 Shadow RD+ |
Ручки перемикання |
Shimano GRX RX810 STI |
Система шатунів | Shimano GRX RX810-1 |
Передня зірка |
Shimano GRX RX810-1 на 42 зубці |
Касета | Shimano SLX M7000-11 діапазоном 11-42T |
Цепь | Shimano HG601-11 |
Тип гальм |
Дискові гідравлічні |
Переднє гальмо | Shimano GRX RX810, Двопоршневий |
Заднє гальмо | SShimano GRX RX810, Двопоршневий |
Передний ротор | Shimano RT800 CL 160 мм |
Задний ротор | Shimano RT800 CL 160 мм |
Гальмівні ручки | Shimano GRX RX810 STI |
Кріплення ротора до передньої втулки | Centerlock |
Кріплення ротора до задньої втулки | Centerlock |
Підсідельний штир | KTM Team, Довжина: 350 мм |
Діаметр підсідельного штиря, мм | 27.2 мм |
Сідло | Ergon SM10 Sport Men |
Вилсет | Mavic Allroad S Disc, Кріплення роторів: Centerlock, Ширина втулки (попередня/Задня): 100/142 мм, Діаметр осі (Задня/задня): 15/12 мм, ISO рамзер обода (ETRTO): 622-22 мм, UST (Універсальна Безкамерна система) |
Покришки |
Continental Terra Speed ProTection TR (Бескамерні), ISO рамзер (ETRTO): 35-622 |
Вага, кг | 8,7 кг (Без педалей) |
Максимальне навантаження | 108 кг (з урахуванням екіпірування) |
Основні | |
---|---|
Виробник | KTM |
- Ціна: 159 638 ₴