Продавець Спорт. Экстрим. Туризм. Коллекционное оружие розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
345 відгуків
У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС ПРАЦЮЄМО БЕЗ ДЗВІНКІВ! ВАЙБЕР/ТЕЛЕГРАМ/ЧАТ!подробнее тут
+380 (67) 837-89-98
+380 (66) 804-89-98
СПОРТ. ЭКСТРИМ. КОЛЛЕКЦИОННОЕ ОРУЖИЕ
Кошик

Що потрібно знати перед купівлею роликів?

Що потрібно знати перед купівлею роликів?

Роликові ковзани ― дивовижний винахід. Адже катання на твердій і рівній поверхні не тільки приємне і корисне. Таке проведення часу доступно практично всім без винятку, незважаючи на вік і бюджет на спорт.

Вибір роликових ковзанів ― непросте заняття. Розпорошуватися На дрібниці не варто, пред'являючи до дешевої продукції невиправдано високі вимоги. Вибираючи першу пару ковзанів краще не намагатися брати спеціалізовану або швидкісну модель. Досить буде вибрати товар перевіреного і відомого бренду, це хоч якось гарантує хорошу якість комплектуючих. Готуючись зайнятися таким спортом, люди часто перебувають у полоні поширених міфів про нього. Так що пора розвіяти міфи про роликових ковзанах.

 

Міф перший. Купувати ковзани потрібно з амортизацією, щоб вони не стрибали на купині.

У сучасних моделях м'якість ходу і амортизація досягається за рахунок пластичних коліс, м'якою устілки та пластикової рами. Більше ніяких додаткових антиамортизационных систем виробники роликових ковзанів не ставлять.

 

 

Міф другий. Потрібно вибирати ковзани з металевою рамою, що вона найкраща.

Недарма кажуть, що краще ― ворог хорошого. Металева рама дійсно розрахована на більш швидку їзду, що досягається збільшеними з колесами діаметром більше 80 мм. ось Тільки далеко не всі люди, особливо початківці в цьому спорті, можуть впоратися зі стрімко зростаючою швидкістю. У підсумку це тягне за собою травми і психологічний дискомфорт. Саме тому, купуючи свої перші ролики, куди важливіше звернути увагу на інші характеристики, не приділяючи принципового уваги саме металевій рамі.

 

Міф третій. Для перших ковзанів краще брати підшипник «сімку» або «дев'ятку».

Часто люди звертаються до продавців саме з таким проханням. Але покупці просто не розуміють сенсу свого прохання. В різних цінових категоріях на виробах ставлять цифрове позначення. Воно відповідає швидкісного режиму. Трійка ― це дитячі ролики, п'ятірка ― базові дорослі, а от сімка чи дев'ятка ― швидкісні. Цей цифровий показник безпосередньо пов'язаний з точністю обробки деталей підшипника у відповідності з ГОСТом, однак нічого не має спільного з якістю мастила або матеріалу. Саме тому не можна орієнтуватися тільки на цей показник. Краще купувати продукцію відомих марок, де і так буду вже стояти підшипники непоганої якості.

 

Міф четвертий. Варто купувати універсальну модель, з якої можна буде кататися і в дощ, і по поганій дорозі.

Насамперед варто сказати, що їздити на роликах в погану погоду взагалі небажано. Адже бруд, пісок, волога ― це ті фактори ризику, які тільки прискорять вихід з ладу підшипників. Варто дбайливо ставитися до своєї екіпіровці, тоді ролики прослужать довше без ремонту і заміни частин. Так що вибір універсальної моделі для її неправильної експлуатації просто позбавлений сенсу.

 

Міф п'ятий. Треба брати ролики з каучуковими колесами.

Часто покупець шукає для себе саме такі колеса, вважаючи їх більш витривалими і тихими. Але сьогодні практично всі виробники ставлять на свої моделі поліуретанові колеса. Цей матеріал також безшумний, міцний і пластичний. Його ідеальним не назвеш. Але ж кращі колеса тоді повинні бути особливо зносостійкими, швидкими, забезпечувати хороше зчеплення. Правда, тоді кожна з них коштувала б близько 10 доларів, і це ще не рахуючи підшипників. Так що не дивно, що виробники у своїх фітнес-роликах ставлять менш дорогі варіанти. А знос коліс обумовлюється якістю поліуретану, а також інтенсивністю експлуатації і її особливістю.

 

Міф шостий. Найкращі колеса ― гелієві.

Насправді варто сказати, що колеса не готують ні з гелю, ні з гелію. Спочатку роликові ковзани взагалі оснащувалися жорсткими колесами з ПВХ. Але при їзді по асфальту вони видавали гучний і голосний звук. Сьогодні застосовується куди більш сучасний і технологічний матеріал ― поліуретан. Його зовнішній вигляд, особливо без колірних наповнювачів, напівпрозорий. Саме тому і говорять про гелі, вважаючи та колеса «гелієвими».

 

 

Міф сьомий. Треба вибирати модель роликових ковзанів на застібках і без шнурівки.

Близько десяти років тому на ринку ходовими були жорсткі пластикові моделі на застібках. Сьогодні ж фітнес-ролики стали набагато легше, зручніше і комфортніше, а випускаються вони з м'яким шнурованным черевиком. Самі ледачі можуть витратитися і купити собі швидкісні ролики, на яких шнурівку можна фіксувати одним рухом.

 

Міф восьмий. Треба шукати модель зі спеціальними вентиляційними отворами.

Сьогодні при виготовленні роликових ковзанів використовуються особливі технології та матеріали. Тканини в такій продукції і влагопроводящие, і дихаючі, вони повною мірою забезпечують циркуляцію повітря. А ось дірочки і сіточки давно вже просто виконують функцію дизайнерського елемента, простіше кажучи, вони просто для краси.

 

Міф дев'ятий. Роликові ковзани можуть стати причиною плоскостопості і поганий фігури.

Варто згадати про те, що плоскостопість ― це вроджене і спадкове захворювання. Ролики ніяк не можуть його породити. Ті ж діти, хто вже має плоскостопість, теж можуть кататися на роликах, якщо немає протипоказань з боку лікаря-ортопеда. Не варто боятися того, що ковзани зроблять накачаними м'язи на стегнах і зіпсують дівочу фігуру. Такі твердження нічим не обґрунтовані.

 

Міф десятий. За допомогою роликових ковзанів можна схуднути.

Насправді це відмінно засіб скинути вагу, про що повинні пам'ятати представниці прекрасної статі. Всього півгодинне інтенсивне катання допоможе витратити 280 кілокалорій. Багато це чи мало? Стільки ж енергії згорить на годинному занятті на степплатформах. Але краще не намагатися відразу ставити рекорди. Спершу катання буде і незвичним особливо витратним. Так що краще починати входити в ритм поступово, розмежовуючи тренування за часом.

 

Міф одинадцятий. Роликові ковзани взагалі не потрібні ― це травмонебезпечний вид спорту.

Саме «завдяки» цьому міфу багато і не намагаються стати на ролики. Здається, що великий ризик зламати собі руку, ногу, а то й шию. Звичайно, ймовірність травми існує, але варто тверезо мислити. Катання, якщо правильно ним займатися, відмінно розвиває витривалість, спритність, координацію, допомагає зберегти хорошу форму. Та й ковзани насправді нітрохи не небезпечніше, ніж футбол. Так і в якості сімейного дозвілля на свіжому повітрі ковзани ― відмінне рішення.

 

Міф дванадцятий. Захист власникам роликових ковзанів не потрібна.

Здається, що купивши ролики, можна вже швидше тікати з ними на вулицю. Захист? Нехай нею користуються труси і новачки. Однак, скоріше всього після пари серйозних падінь будь-який, навіть самовпевнений чоловік, почне думати про придбання захисної амуніції. Якщо ж мова йде про дитину, то чи варто взагалі його піддавати небезпеці. Захист знадобиться при перших уроках, придасться вона навіть після того, як людина навчиться, як йому здається, добре їздити. Невипадково кожен виробник ковзанів випускає ще й комплекти захисту. Головне при її виборі ― ступінь захисту, особисте зручність і звичайно ж ціна. У комплект зазвичай входять налокітники і наколінники, які охороняють найбільш уразливі місця у дітей. Є і спеціальний захист для зап'ясть, який захистить щітку від удару, а зап'ястя від вивиху. Найбільш часті травми при їзді на роликових ковзанах ― вивихи переломи зап'ястя, забої. І тут немає прив'язки до стилю катання або досвіду ― просто при падінні людина інстинктивно витягує руки вперед. А для захисту голови служить шолом. І хоча цей елемент екіпіровки часто забувається, для дітей він особливо важливий.

 

Міф тринадцятий. Кататися на роликах можна скрізь.

Насправді краще вибирати такі місця, де є відносно рівний і сухий асфальт. Краще всього, якщо поруч буде поменше машин і собак. Так і ролери обожнюють кататися поруч з однодумцями. Правда, в містах таких місць зазвичай небагато. У Москві це ― ВВЦ (колишня ВДНГ) і Уклінна гора. Останнє місце взагалі є улюбленим для московських ролерів. Тут і асфальт відмінний і кататися можна безкоштовно і в будь-який час доби.

 

 

Міф чотирнадцятий. Можна купити хороші ролики за низькою ціною.

Неудивительно желание сэкономить на приобретении нового и не вполне понятного. Однако такая привычка может в итоге выйти боком. На рынке есть предложения роликовых коньков по цене в 15-20 долларов. Но на такие предложения явно китайской продукции вестись не стоит. Мало того, что эти коньки доставят массу неудобств, так еще вскоре придется снова идти в магазин за более качественным товаром. Более-менее приемлемые цены начинаются с 50-70 долларов. Такие роликовые коньки будут если и не самыми лучшими, то не будут греметь и рассыпаться. Але у світі ролерів і ця продукція вважається низькосортної і дійсно класні магазини такою продукцією не торгують. Такі ковзани підійдуть для тих, хто хоче проїхатись пару раз в тиждень по вулиці без особливих професійних планів. А ось пристойні ковзани коштують від 120 доларів. Ціни коливаються до 270 доларів. Природно, мова йде про бізнес-моделях, агресивні коштують ще дорожче. Так що недорогі роликові ковзани на ринку дійсно представлені. Але от тільки чи варто недоплачувати в питаннях свого задоволення?

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner